zaterdag 2 mei 2015

trots:)

EXPOSITIES · SCHILDERIJEN VERKOCHT

Eenmaal andermaal verkochtx3

Jaja ik ben ontzettend blij. Galeriewinkel Anderz heeft namelijk 3 schilderijen van me verkocht. Ik hang sinds een paar maanden naast Galerie Montulet ook bij Galeriewinkel Anderz. De Galeriewinkel is van Nico en Margreet van Eijk. Toen ik hen voor het eerst sprak zei Margreet van Eijk:”Ik heb altijd gezegd als ik de loterij win, dan begin ik een Galerie. Het is altijd mijn droom geweest.” Helaas voor hen hebben ze de loterij niet gewonnen maar de Galerie is er gekomen. En voor mij is het een succes. Ik ben uiteraard ontzettend trots dat ze de schilderijen hebben verkocht. Ze schijnen bij een sympathieke vrouw terecht te komen die een echte kunstliefhebster is. Dat is voor een kunstenaar altijd erg fijn om te horen. Bloed, zweet en tranen zitten in je schilderijen en dan is het fijn om te lezen dat je werk goed terecht komt. De Galeriewinkel is sowieso een bezoekje waard. Ze hebben namelijk voor elk budget iets. En ook voor elke smaak. Realisme (ook van mijn achternaamgenoot Ruud Verkerk), abstract, keramiek, etc.
Er hangt nog wel ander werk van mij maar de onderstaande werken zijn dus verkocht:)
Desiree Verkerk kunst pHier zijn de sleutels kleiner gemaaktroces tutorial
Desiree Verkekr schilderijen proces
W
Schilderij Desiree Verkerk bij
Schilderij Desiree Verkerk bij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten